Üye olmak ücretli midir?

·         Sipariş verebilmek, indirim ,kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

·         Sitemizden alışveriş yapabilmek için sistemimize üye olmanız siparişlerinizi daha rahat takip etmeniz ve sizlere daha iyi hizmet edebilmemiz için gerekmektedir. Sitemizden yapacağınız alışverişlerde sizlerin temel  bilgileri esas alınacağından dolayı sistem üye olmanız tavsiye edilmektedir.

Üye olanlar için telefon bilgisi neden isteniyor?

·         Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır. Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.

Üye Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

·         Üye Panelim menüsünden bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Üye Şifremi unuttum, Ne Yapmalıyım?

·         Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim ?/Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım?

·         Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımda tamamlayabilirsiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. Siparişiniz tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.

Alışveriş Sepeti nedir?

·         İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce sepetinize ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Sepetiniz sistemden çıkmanız durumunda veya internet tarayıcınızı kapattığınızda dahi saklanır ve bir sonraki girişinizde kaldığınız yerden devam edebilirsiniz ancak ürünün ilgili stoğu sadece siz alışverişinizi tamamladığınız zaman tarafınıza ayrılacaktır.

Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?/ Sanal Pos Güvenli midir?

·         İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından korunmaktadır 256 bit'lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

Aradığım Ürüne En Kolay Nasıl Ulaşabilirim?

·         Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuzdan, aradığınız ürünü arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
Ya da üst menü den ve sol menüde filtrelerden ilgilendiğiniz ürünlere; renk, beden, kategori ve alt kategoriler vasıtası ile ulaşabilirsiniz.

Teslimat Süresi Nedir ve Teslimat Şekilleri Nasıldır?/ Ürünüm Ne Zaman Elime Gelir?

·         Siparişiniz alındığında otomatik olarak e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş İzleme linkinden ilgili sipariş numarasını girerek siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 1 ile 3 iş gününde kargoya teslim edilmektedir. İndirim ve promosyon dönemlerinde, teslim tarihi normalden uzun sürebilir.

Sitenizde Yaşadığım Problemler İle İlgili Kiminle İrtibata Geçeceğim?

·         Sitemizde yaşadığınız sorunlar ve önerileriniz için 0242 746 61 50 nolu müşteri hizmetleri hattını arayarak ya da info@sorti.com.tr adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.

 

 

Sitenizde Satılan Ürünler Orijinal mi?

  • Sürat Kargo ile çalışıyoruz. 149 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz.

Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?Kargo Masrafları Ne Kadardır, Hizmet Bedeli Nedir?

·        Sürat Kargo ile çalışıyoruz. 149 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz.


Ürün İade Koşullarınız Nelerdir, Kaç İş Günü İçerisinde Ürünler Size Gönderilebilir?/İade ve Değişim Süreci Nasıl İşler?

·         Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren otuz (30) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir.

·         Ürün gönderimi yaparken, isterseniz Sürat Kargo’nun 444 00 66 numaralı telefonundan ulaşarak bulunduğunuz adrese kurye çağırabilirsiniz. Gelen kuryeye  SORTİ KİMYA  için iadeniz olduğunu söyleyerek iade/değişim paketinizi ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

·         Değişim için beğenilen ürünün, kargonun iade birimimize ulaşana kadar geçen süre içerisinde satışı gerçekleşebilir. Bundan dolayı değişim ürününün stoklardaki bulunma durumu hakkında garanti veremiyoruz.

·         Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir arar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

·         Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür
Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren yedi (7) iş günü içerisinde ürün bedeli iade edilir.

·         Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade edilmeyecektir.
Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

·         Tarafımızdan banka hesabınıza veya kartınıza yapılacak iadeler çalıştığınız bankaya göre değişmekte olup ortalama 3 iş günü içinde hesabınıza yansımaktadır. Gecikme durumlarında bankanızı aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.


Siparişimi İptal Ettirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

·         Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin karoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce info@sorti.com.tr adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.